کولر گازی هایسنس در یک نگاه

شرکت هایسنس (Hisense) در سال ۱۹۶۹ در کشور چین راه اندازی شد و تا امروز دارای بیش از ۱۳ کارخانه تولید لوازم خانگی و الکترونیک، از جمله تجهیزات تهویه مطبوع در سراسر جهان می باشد.
بر اساس اعلام مؤسسات بزرگی مانند IDG، Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی، اکنون شرکت هایسنس، جزء ۱۰ تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است.

نکته اصلی


با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا توصیه می کنیم این نوع کالاها را فقط از سایت های تخصصی مهندسی و با سابقه ای که به صورت حرفه ای عرضه کننده این تجهیزات می باشند خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره مند گردید، ثانیا کالای مناسب تر و با قیمت بهتری را تهیه نمایید و ثالثا ناگزیر به تعویض یا عودت کولر خریداری شده خود (تا ۷ روز) نگردید، چرا که این روزها برخی سایت های غیرتخصصی که نه اطلاعات فنی دقیقی در این خصوص دارند و نه حتی دارای یک کارشناس و مشاور فروش تأسیسات می باشند، این تجهیزات را صرفا با دیدگاه فروش یک کالا، مثلا مانند فروش قهوه ساز ۴۰۰۰۰۰ تومانی که حتی آن را تا ۸۰۰۰۰۰ تومان می فروشند عرضه می نمایند!
کلیه کولر گازی و اسپلیت‌های ارائه شده در دماتجهیز ، فقط با برگه ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های مربوطه مانند گلدایران، سام سرویس، تهویه نیا، زرین و …. عرضه می شوند.

ورود کولر گازی هایسنس به ایران

آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی هایسنس بدانید

شرکت هایسنس در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.
کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی است و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشند، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.
همچنین گاز مبرّد استفاده شده در انواع کولر گازی هایسنس معمولا از دو نوع R22 و R410 می باشد.
شما می توانید با مطالعه راهنمای انتخاب هریک از مدل های کولر گازی هایسنس، از نوع کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در این محصولات مطلع شوید.

تنوع و مدل و ظرفیت کولر گازی هایسنس

شرکت هایسنس، کولرهای گازی خود را در مدل های مختلف از جمله مدل اینورتر (که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود)، مدل دیواری با قابلیت ایجاد سرمایش که با دو کمپرسور پیستونی و روتاری ارائه می شود؛ همچنین مدل های ورسای و مایا نیز از محبوبیت فروانی نزد مصرف کنندگان برخوردارند.
همچنین کولرگازی هایسنس مدل ورسای اینورتر از محبوب ترین برندهای کولرهای هایسنس می باشد که در بازار ایران فروش بالایی دارد.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده انواع کولرگازی و اسپلیت هایسنس با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

سفارش از شما، پیگیری از ما